Tisdag.

Idag var jag och undersökte min dödliga status. Och med det menar jag förvrängda perceptioner om mitt tillstånd som människa i sjukhusvägar. Intrumenten räckte inte till så det blev det inte mycket av.

Kom försent till Ivy och hann endast diskutera resan till Malmö en del. Jag planerar att flytta till Malmö då jag har fått jobb där, ska jobba med mysteryshopping och personliga intervjuer. Allt känns ganska odefenitivt eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer kunna jobba då arbetsledarna inte har kontroll över det utan det är så att företag anställer oss. Hur jag tacklar flytten får framtiden helt enkelt utvisa.

Sedan gick jag hem och gjorde inget vettigt. Gick på promenad med MP och diskutera hennes nyfunna ragg som jag är tveksamt inställd till då han ingår i snölandskapet.

På kvällen blev det en tur till Andralång, där jag träffade Rolf och co. Sedan Moje, som drack kaffe, på andra lång, what's up with that liksom? Jo han skulle ha en vit månad. Fick även komplimanger från hans vän som tyckte att jag gjort ett enastående jobb på att klippa min lugg rakt.

Det får räcka som beskrivning av gårdagen. Jag funderar lite över vad jag skriver om här. Om jag skriver rätt saker som jag kommer vilja läsa om när jag ska komma ihåg mitt liv. Vilket den här bloggen är till för, men tanke på mitt minne, jag minns aldrig någonting. Jag tror inte jag skriver det jag kommer vilja läsa. Jag finner inte essensen i hur jag uppfattar skeenden i min verkliget. Kanske får bättre grepp om det efter jag skrivit på bloggen ett tag. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0