Kanelbullens dag.

Det blev en tur till affären för att sedan gå och möla ner Giffel kanelbullar med Emma och MP iallafall. Vi såg på Biggest Loser och mölade Kanelbullar, iallalfall jag. Oh, the irony att möla kanelbullar och se på Biggest Loser samtidigt. Mitt minne alltså, kommer nästan inte ihåg vad vi ens gjorde där. Vi pratade om hud, vad är värst egentligen, fett eller att släpa hud efter sig? Känns ju nästan lika illa. Varken jag eller Emma hade för övrigt förstått att namnet Biggest Loser var 'Den största tapparen'(om man nu ska direkt översätta), utan vi har tänkt hela den här tiden som Biggest Loser gått på tv att det var 'Den störtsa nollan'. Det medförde ju garv kan man säga, att vi varit så blåsta. Hade väl egentligen inte spekulerat eller lagt märke till detta med tanke på att det är ett ganska meningslöst program, men något geni är man kanske inte.

Sen såg jag ett program om svart hål på 2an. Einsteins relativitetsteori/kvantmekanik. Jag tänkte att jag skulle filosofera om det här på bloggen, men jag orkar nog inte tänka mer fö idag. Då blir man så uppskruvad, och jag ska snart gå och lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon. Så det får vara. Påminner mest mig själv att jag kanske ska placera tanken i huvudet imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0