Helgen etc.

Helgen har varit givande.

I torsdags skulle jag träffa en viss person, men det blev inte av. Det irriterar mig något när planer inte blir av, mestadels eftersom jag inte planerar vidare mycket i mitt liv, då kan det ju vara trevligt om de planerna faktiskt blir av. Men sedan så var det egentligen tänkt att vi skulle dra till Café Berlin, men när vi väl kom dit så var alla bord redan upptagna, och då vi var ett ganska stort sällskap hade det inte riktigt gått att stå upp heller. Det resulterade iallafall i att vi drog till Sticky istället, vilket var trevligt. Dans och vin och konverserande.

I fredags så tänkte jag att jag skulle vakna bakis och dåsig, med tanke på gårdagens utgång, men så var inte fallet. Utan jag sken upp som en solstråle i sol och gjorde iordning en Sojaburgare med keso och avokadoröra, det kan vara det godaste som finns. Kvällens planer hade som vanligt inte blivit fastställda utan man vägde alternativen. Det slutade med att jag drog till Haket där David, Björn, Paula, Sebbe etc etc vistade sig. För där var det kareokekväll! Sjukt skoj, jag sjöng Just a Girl (No Doubt) och Paparazzi efter Björns önskemål. Komplimanger fick man allt. När det blev lite dött och man ine fick sjunga mer så ringde jag upp brudarna som var på en ny klubb som hetta Yaki-Da, där Shelta hade fest. Awesome var det. De tre våningarna var klädda i vardagsrum style och det fanns tre olika dansgolv, soul, electro/house och pop. Dansade i två timmar och begav mig därefter hemmåt. Lyckad kväll. Träffade även en gamla klasskamrater ifrån högstadiet där, Yasin, Mulle, och Isak. Pratade ganska mycket med Yasin som också skulle flytta till Malmö för att spela fotboll och leva lirarliv.

På lördagen blev det efter mycket om och men fest för Jesus och Dubstep på Röda Sten. Dubstep är så jävla awesome att dansa till. Även kvällsbad i natten.

Bla bla, det är så TRÅKIGT att skriva om vad man gjort, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0