Känsloutövande katatoni.



Ihopkrypandes krampar handen efter känslor i den eviga rymden där hjärtan flyter omkring. Jag vill fånga förgångna känslor i hopp om ett återuppväckande mirakel. Fånga mig i din famn om jag hoppar hopplöst från gränslösa höjder. Vill du lyssna på mina hjärtslag?


Litandes på magkänslor vill vi obegripligt känna oss övertygade om en sanning, vilken som helst. Besvara min fiktiva uppdiktade värld, omfamna den så fantastisk som den är. Följ mina ögonglobers rörelser och iakttag den värld som sitter och dinglar med benen på gränsen vid jordens avgrund. Gör avtryck i snölandskapets yta utan att smyga.


Kanalisera, träng igenom mig. Vi bildar dubbelgångare att leva ut den meningslösa otillräckliga vardagliga i vårt ställe. Ha en genomskinlig skepnad av dig i mig, återspegla själen ur glansen i mina ögon. Kryp in mellan rynkorna på mina fingrar, granska varje felsteg av mitt livs resa.

 

Kan vi drömma tillsammans?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0